.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض همسرمعتمدآریابه انتشارعکس همسرش

همسر فاطمه معتمدآریا با ارسال یادداشتی نسبت به اخبارنادرست منتشر شده درباره‌ این بازیگر در جشنواره کن اعتراض کرد و در جهت روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی را ارایه داد.

احمد حامد در یادداشتی که در اختیار ایسنا، قرار داده، آورده است: «هفته گذشته یکی از سایت‌های غیرمجاز در اقدامی غیر مسئولانه و شیطنت‌آمیز خبری تحت‌ عنوان حضور فاطمه معتمدآریا با مچ بندسبز در جشنواره کن را منتشر کرد. در متن خبر، تصویری که اینجانب از ایشان دیدم در محل غرفه فروش لوازم آرایش بانوان به طور خصوصی گرفته شده بود با چند حلقه النگوی بدلی رنگارنگ زرد و قرمز و آبی و... متاسفانه روز گذشته تیتر همین خبر که تنها چند ساعت روی سایت مذکور وجود داشت دستمایه سخنرانی یکی از نمایندگان محترم مجلس برای هجوم علیه ایشان شد.

اینجانب ضمن تقبیح عملکرد نابخردانه و موذیانه سایت مذکور انتظار دارد استناد به مطالب اینگونه شبکه‌ها و اشاعه مندرجات آنها که برای اکثریت جامعه قابل دسترسی نیستند و قانونا غیر مجاز هستند مبنای قضاوت مسئولان محترم قرار نگیرند.»

همسر معتمدآریا در پایان خاطرنشان کرده است: «فاطمه معتمدآریا در مدت برگزاری جشنواره کن با هیچ خبرنگار و رسانه داخلی یا خارجی حاضر به مصاحبه نشده و چاپ و انتشار هر گونه عکس، تصویر و مطلب له و علیه ایشان برخلاف تمایل بوده و موجب پی‌گیری قانونی خواهد بود.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امید 9 خرداد 1389
عرض بنده به همسر محترم خانم معتمد آریا است و چند سئوال از ایشان دارم :

1- عبارت doha film institute که در پشت سر همسر شما دیده می شود مربوط به کدام شرکت تولید کننده لوازم آرایشی است؟

2- آیا دیوار دکوری پشت سر همسر شما که همان عبارت بالا دهها بار بر رویش تکرار شده محل تبلیغ برای اسپانسرها است یا گرفتن عکس خصوصی ؟

3- سایه افرادی که در پشت سر همسر شما و بر روی دیوار دیده می شود نشان دهنده خصوصی بودن محل گرفته شدن عکس است یا عمومی بودن آن ؟

کاملاً به شما حق می دهم که از غیرت خود دفاع کنید اما بهتر نیست مخاطبان را احمق فرض نکنید؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.